Pe proiecte complexe, succesul depinde nu numai de programul de management, in special al termenelor, dar de multe ori de faptul ca sunt foarte multe input-uri, din mai multe surse, pentru acelasi design.

TomTouch se axeaza pe canalizarea cererilor de consultanta din partea clientilor, care au nevoie de consultanta pentru nisa aceasta si uneste ideile lor pentru terminalele self-service intr-o solutie practica, fabricata, capabila sa produca profit.

In stadiile incipiente de dezvoltare de produs, clientii pot fi cu usurinta coplesiti de input-urile din marketing-ul intern sau profesionisti in design, firme externe de proiectare tehnica, dezvoltatori de software, si producatori de componente de specialitate.
In timp ce toti acestia sunt experti in domeniile lor, apare frecvent lipsa de viziune de ansamblu care face tranzitia catre un chiosc functional.

Echipa TomTouch furnizeaza:

1. Sfaturi si expertiza privind cea mai buna combinatie de componente existente pentru tehnologia self-service, accelerarea ciclului de proiectare si furnizarea unei solutii de lucru functionale.

2. Planul de actiune pentru a atinge cel mai rentabil cost de productie pentru fiecare element component, oferind un sprijin substantial pentru ROI-ul proiectului.

3. Verificari legate de termenul in care ar trebui ca proiectul sa intre in piata

4. Metode simple de proiectare, inginerie si de fabricatie, intr-o singura sursa, pentru a elimina costurile cu aceste servicii externalizate